miércoles, 4 de julio de 2012

5 mailakoen errezitaldia

2012ko ekainaren 18a, astelehena

          Ikasturtean zehar gai honetan lan eta lan egonez gero, eta azken klase-egunetan behar den moduan prestatzeko zein  antolatzeko oso denbora gutxi izan arren, besteei eta haien aurrean gauzatzea behar-beharrezkotzat jotzen nuen. Gogotsu azaltzen ziren nire ikasleak, oso motibaturik. Beraz, saria merezi zuten. Horretaz gain, benetako erronka 6. mailan errezitaldi handi bat eskaintzea zenez gero, esperientzia aberasgarria izango zelakoan nengoen.

          Bi saiotan banandu genuen, lehenengoa haur hezkuntzako ikasleentzat eta haiekin batera lehen hezkuntzako 1. mailakoentzat; eta bigarrena lehen hezkuntzako beste guztiontzat. Gure ohiko gelan egin genuen, antzokia balitz bezala moldatuz gero.

               Nire ustez, ondo atera zitzaigun. Grabazioa ez zen oso  dotore atera, baina ikustea pena merezi duela pentsatzen dut. Hiru bideotxo osatu ditut. Zuen gustokoa izatea espero dut.

Algunos de los mejores momentos del recital ofrecido a lehen hezkuntza




El recital ofrecido a haur hezkuntza, completo




Un presentador único, Aingeru; "las 8 hermanas" de Iskander y la actuación de maisu Rober A.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...